fredag 24. oktober 2008

Oppklaring

Av: Esther
Etter innlegget om finanskrisen har jeg fått tilbakemeldinger som antyder at jeg drar raserepresentanter over en kam.

Jeg vil med dette på det kraftigste avkrefte at jeg er noen form for rase-ist. De nevnte kjøterne er mine naboer, og representerer kun seg selv, ikke de respektive raser. Aza-what tar sterk avstand fra rase-isme, da vi har både Skottland, Tyskland, Vest-Afrika og tidligere Rhodesia representert.

Andre ting som kan avkreftes mens vi først holder på:

-Nei, jeg er ikke aggressiv selv om "pelsen står på ryggen" min.
-Ja, jeg har spist frokost. Dessuten mangler mennesker umami, så jeg spiser helst noe annet.
-Nei, jeg er ikke kamphund. Du tenker på en annen rase, som jeg ikke ligner litt på engang.

For Aza-what, indignert, Esther

Ingen kommentarer: