søndag 26. oktober 2008

Da vi ble oppdaget


Av: Bani-Bangou
Vi var ute på kveldstoalettet, Emi og jeg. Vi gikk ved Akerselva, mørk og lunefull. Plustelig, og ut ifra intet dukket en ukjent mann opp. Jeg ble umiddelbart skeptisk (Azawakh, ergo mistenksom) og syntes det var en meget dårlig ide å bli med denne mannen til hans "studio" for å "øve" på å ta "hundebilder". Vel, min mistenksomhet viste seg å slå feil denne gangen. Bildene ble fine, jeg synes jeg ser ut som en arabisk prinsesse. (http://www.petpics.no/). Dersom dere noen gang skulle få behov for et portrettbilde kan jeg gå god for denne mannen. Han har leversnacks.

Meg- en egyptisk prinsesse Redaktøren i kreativ positur

3 kommentarer:

Anna sa...

Knallfine bilder av vakkre hunder og en herlig artig blogg!
Anna

Emi og Bani-Bangou sa...

Så hyggelig at du liker bloggen vår! Det varmer vår hundehjerter:)

Emi (Red.)

Anonym sa...

Heisann!
Fant veien hit via www.dincairn.no, og er mektig imponert over utrolig vakre bilder av nydelige hunder! Må umiddelbart lese mer om aka-what?, et vakkert eksemplar av arten vi kan se her. Bloggen er utrolig bra, vi kommer snart tilbake hit :-)
Hilsen Janet og cairnguttene Påsan, Robin og Anton, samt Bertha beardis som prøver å ha overoppsynet i heimen, og DET er jaggu ikke lett....