onsdag 15. oktober 2008

Omplasseres! Haster!

Etter lang og vanskelig ventetid har jeg endelig fått beskjed om at jeg skal få noe herfra! Siden de koster litt, og kommer til å oppta mye av min tid, ser jeg meg derfor nødt til å omplassere mine to andre tidsfordriv. Dette er selvfølgelig helt forferdelig for meg, men jeg er nødt til å gjøre det som er best for lekene, og det er ikke rettferdig mot de to å beholde dem, da min tid vil gå med til den nye leken. Dette har ikke vært noen lett avgjørelse, men de fortjener å få full oppmerksomhet og mye kos.

Hunn, gis bort til snille mennesker, gjerne med uteplass.
4 år, husren, allergifri. Tidvis noen nykker, og kan lage en del støy. Ellers vennligsinnet og lærenem. Kan snart lese, fullvaksinert og løper ikke med saks. Biter ikke.

Hann, helst til hjem uten andre selskapsdyr, grunnet tidvis sjalusi.
30 år, frisk og sprek. Veltrent, aktiviserer seg selv. Ikke kresen, men bør ikke få for mange godbiter. Allergifri, husren. Kan ha problemer med å treffe toalettet, men er under utbedring.

Jeg må understreke at dette haster, da jeg mottar de nye lekene over helgen. Jeg er svært glad i disse to, og håper de kommer til gode hjem. Igjen, dette haster, og om ingen kan ta dem blir jeg nødt til å se seriøst på andre alternativer.

3 kommentarer:

Emi og Bani-Bangou sa...

Er den lille blonde fortsatt ledig?
Er hun ute av tannfelling? Jeg tar henne gjerne!

Mvh
Emi

Anonym sa...

Hæ?? Jeg skjønner ikke annonsen din, skal det være ironisk eller no??

Emi og Bani-Bangou sa...

Jeg tillater meg å forsøke å svare på min venn Esthers (Rigdeback) vegne. Det har seg slik at Esther ventet to nye leker og hun var engstelig for at hun ikke lenger skulle få tid til to av menneskene hun bor sammen med. Esther er selv omplassert, og tenkte at det beste for alle måtte være om to av menneskene kom til et nytt hjem...
Heldigvis løste dette seg, og Esther fant ut at hun har tid både til sine nye leker og alle menneskene sine. Mvh Emipemi (red.)