fredag 24. oktober 2008

Kontortid

Av:
Bani-Bangou (Sjef for makulering)

Dagene mine begynner tidlig, klokken syv sharp tvinger jeg meg selv ut av loppekassa; Til arbeid! Etter et rutinemessig morgentoalett og påfølgende frokost rigger jeg meg til i redaksjonslokalet. Jeg setter igang med dagens viktigste gjøremål: makulering. Oppdragslisten er ofte full, og jeg har travle dager. Det er både regninger, artikler, notater og annet konfidensielt materiale som må makuleres med stor nøyaktighet. Jeg legger stor ære i mitt arbeide, med nitidig presissjon sørger jeg for at alle dokumenter er uleselige og umulig å gjennopprette. Min oppgave er å sikre våre kilder full konfidensialitet og dekke alle våre spor. I arbeidet forsøker jeg heletiden å holde meg "calm and assertive", for det kan være lett å la seg rive med. Jeg forsøker å makulere det jeg skal og ikke mer enn det.


En stolt Sjef forMakulering,

Bani-Bangou

1 kommentar:

Esther sa...

Bra jobba, Bani. Tenk på alt papiret vi hadde hatt om det ikke var for deg.