mandag 16. februar 2009

Utstilling-igjen!

Av: Bani-Bangou

Så har de fått blod på tann, menneskene mine. De skjønner det ikke selv, men det skal innmari lite belønning til før de blir som hakk i plata og gjør det samme i gjen og igjen. Faktisk er de lettere å trene enn hunder, sier Emi. Etter gevinsten for et par uker siden tok det jammen ikke lang tid før vi var i ringen igjen.


I helgen var vi altså på Eidsvoll, jeg fikk vist meg fra min beste side, og fikk fin rosett og pokal (!!?) igjen. Det beste var alikevel at hele fanklubben min var dere for å se på meg: Shiva-siv, Jamilah og Namji:)

PS. Jeg lover at dette ikke skal bli en utstillingsblogg. Det er bare det at redaktøren er helt KOKO om dagen, og ingenting er på stell i redaksjonen. Noe må man jo skrive om...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hurra for vakker ungdom!