søndag 11. januar 2009

Fra sans og samling

Av:Bani-Bangou
For et par månder siden var hun kjent som Emi "the hot dog", nå har hun lagt seg kraftig ut rundt midjen, pattene henger, og hun er mildt sagt langt fra sprudlende. Den ellers så driftige redaktøren bruker mesteparten av tiden på å spare energi. Foruten å dra seg på sofaen, arbeider hun møysommelig med å lage velegnede reder rundt om i redaksjonslokalet... Hun har også brukt uvanelig mye tid på den grønne krokodillen som tilslutt måtte konfiskeres til hennes eget beste..

Redaktøren tar livet med ro og er overbevist om at hun er
i lykkelige omstendigheter
Matmor har forklart oss at Emi har innbilt svangerskap, dvs. hun tror hun skal ha valper, men skal ikke det. Emi på sin side hevder hardnakket at hun er i lykklige omstendigheter. Jeg mener at alt oppstyret med krokodillen taler for seg, og føler meg nokså trygg på at det er matmor som har rett.

Vi håper at redaktøren snart er tilbake til sitt gamle jeg, og tar gjerne mot tips til hvordan hun raskt kan kureres!

For redaksjonen, Bani-Bangou

1 kommentar:

hallo sa...

Voff voff. Nå må jeg kommentere både det ene og det andre. Onkelen min er og en Cairn terrier. Så for alles beste så syns jeg noen bør treffes slik at innbilte svangerskap unngås. Onkel Doffen er mer enn villig til å stille opp for trengende damer.
Og så får dere maaaaangeeee flere kommentarer enn jeg gjør, men jeg er jo bare en, og dere er mange. Litt feige lag?
Jeg er en irsk ulvehund som heter Zhivago og er fem måneder og dere kan besøke meg på http://maase.blogspot.com
Kanskje jeg skal linke til dere der?