lørdag 15. november 2008

Redaktøren fyller år!

Av: Matmor (Emi & Banis)
I dag fyller redaktøren 2 år, og i den annledning tillater jeg meg å skrive her, selv om dette er en blogg forbeholdt hunder.


Jeg vet du ikke liker babybildene, men kunne ikke dy meg;)


Kjære Emi-Pemi, for ikke så altfor lenge siden fikk vi en liten Kenguru-Piraja i hus. Du var et bittelite terrorist helvete med haitenner og turbo-motor. Du vil ikke tro hvor fortvilte vi var noen ganger...Jeg satt på ryggen av sofaen og gjemte tærne mine så piraja-Emi ikke skulle bite dem i stykker. Også lagde du sirkus i parken og stakk av med lekene til gud og hvermann. Jeg gjemte meg bak søppledunker og ventet på at du skulle bli lei..

Emi-pemi, nå har du blitt stor jente nå med egen blogg og flere hunder i arbeid. Vi er veldig stolte av lurveleggen vår! Gratulerer med dagen, kjære redaktør!

Klem fra Matmor & Matfar

1 kommentar:

kalle sa...

hipp hipp hurra for verdens beste Cairn!!!
- din trofaste